Saturday 6 October 2012

Member.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ini aku terbukak hati untuk menulis. Tak tahu lah pasal apa kan.
Aku rasa nak cerita tentang member-member aku kat sekolah lah.

Em... aku ada geng aku sendiri, 11 orang semuanya.
Aku, Jura yang gila-gila, May-may yang montel macam aku gak, Jan yang super pendiam, Hawa Kechik yang suka nyanyi, Effa si businese woman, Samsiah yang perlu tambah berat badan, Miezah yang agak derk dan pendiam jugak macam Jan, Farah yang keras kepala and sporting, Azizah yang dah lama tak jumpa dia pasal dia duduk sekolah teknik TI,dan Azira jiran yang baik. Kami menggelar geng kami sebagai One1Girl. agak gedik kan... nak buat macam mana semua nya dah setuju ngan nama tu.

Selain dari diorang, aku agak rapat ngan Akmar kat sekolah. Dia seorang pengawas macam aku gak. Dia selalu teman aku buat tugas harian sebagai pengawas. Sebab tu la aku rasa dia antara member aku yang best.

Ramai lagi kawan aku kat kelas 4Amanah tu. Antaranya ialah Fatin yang agak over bila buat sesuatu, Anis yang JOHAN bersuara lantang, E-cah yang banyak ragam, Ija yang suka gelak, dan Nisa yang aku jarang nak sembang.

Belum abis lagi..
Ni ada lagi satu geng aku belum sebut.. Geng ST8 setahu aku,
Ahlinya ialah Eton yang aku perhatikan selalu gelabah, Aishah yang suka buat benda yang pelik-pelik dan agak hyper aktif, Fatihan yang kecik molek je orangnya, Faizah yang sweet, Suhana yang jual kerepek sedap, Diana yang agak selamba orangnya,dan Hasanah yang selalu senyum dan best friend kepada Diana.

Akhir sekali member lelaki yang ada kat kelas aku tu ada dua orang je pun.
Mereka adalah Yasir yang pernah belajar di Mesir dan agak warak orangnya, dan Mewan/Amir iaitu PakCikTiri kepada Yasir yang entahlah...
Seriously, aku jarang gila ah bersembang dengan depa.. Eh, salah lah. Bukan jarang sembang tapi memang tak pernah bersembang pon dengan budak berdua tu.
Tak dilupa, member lelaki kelas aku ialah Ali yang kelam-kabut dan cukup terer cakap omputih. Tapi dia sekarang ni sekolah kat sekolah asrama.... so, all the best lah tu Ali.

...Lagi seorang member lelaki aku iaitu Aruah Isman yang akan sentiasa kekal di ingatan aku.
...And again seriously Aruah Dulu Baik Orangnya.......... AL-FATIHAH...

Itulah dia story aku untuk hari ini,....


nota kaki: tahun ni entah kenapa member kelas aku semua jadi gila-gila...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home